PRODUCĂTOR DE GADGETURI PUBLICITARE | TIMP DE LIVRARE RAPID | CONSULTANȚĂ GRATUITĂ
Reclamații
III. Reclamații:
Reclamații cu privire la bunuri
III. (1) O reclamație poate fi depusă de orice client a cărui comandă nu a fost executată în conformitate cu comanda sau care a primit bunuri defecte.
III. (2) Reclamațiile trebuie trimise prin e-mail la adresa: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reclamațiile vor fi prelucrate în termen de 7 zile lucrătoare începând cu ziua următoare celei în care au fost primite (în cazul în care ziua următoare celei în care a fost primită reclamația este o zi liberă (sâmbătă, duminică, sărbătoare legală), termenul de prelucrare a reclamației se calculează începând cu prima zi lucrătoare următoare celei în care a fost depusă reclamația).
III. Fiecare reclamație trebuie să conțină o descriere detaliată a discrepanței.
III. (5) Fiecare reclamație depusă de client și care îndeplinește condițiile de mai sus va fi analizată individual.
III. (6) Persoanele fizice care au comandat bunuri în legătură cu activitatea lor comercială, entitățile publice, organizațiile, instituțiile și persoanele juridice sunt obligate să verifice conformitatea bunurilor cu comanda în ceea ce privește calitatea și cantitatea în termen de 7 zile de la primirea bunurilor. Ziua în care bunurile sunt colectate este considerată ziua în care acestea sunt livrate de un curier/un alt operator poștal ales de părți la sediul social al părții care comandă bunurile indicat în comandă. O reclamație depusă după expirarea perioadei de 7 zile calculate de la data primirii bunurilor nu va fi luată în considerare.
III. Pentru ca o reclamație să fie luată în considerare, trebuie să se păstreze întregul lot de bunuri care fac obiectul reclamației în scopul verificării.
III. 8. SpiroPrint este răspunzătoare în temeiul garanției de calitate. SpiroPrint nu răspunde în temeiul garanției.
IV. Termen limită pentru depunerea reclamațiilor de către persoanele fizice care achiziționează bunuri în scopuri care nu au legătură directă cu activitatea lor comercială sau profesională (consumatori în sensul articolului 22 1 din Legea din 23 aprilie 1964 privind Codul civil).
IV. 1. Consumatorii sunt obligați să verifice conformitatea bunurilor cu comanda în ceea ce privește calitatea și cantitatea acestora în termen de 7 zile de la data primirii bunurilor. Data primirii bunurilor este data livrării acestora prin curier/alt operator poștal ales de părți la sediul părții care comandă bunurile indicat în comandă. Orice reclamație depusă după expirarea perioadei de 7 zile calculate de la data primirii bunurilor nu va fi luată în considerare.
IV. 2. Notificarea reclamațiilor se acceptă în zilele lucrătoare până la ora 16:00.
IV. (3) Reclamațiile vor fi luate în considerare în termen de 7 zile lucrătoare începând cu ziua următoare zilei primirii lor. În cazul în care ziua următoare celei de primire a reclamației este o zi de sărbătoare (sâmbătă, duminică, sărbătoare legală), reclamațiile vor fi examinate în prima zi lucrătoare care urmează zilei în care a fost depusă reclamația.
VIII.
Reclamații privind transportul deteriorat: VIII. 1. Condiția pentru depunerea unei astfel de reclamații este deteriorarea vizibilă sau pierderea parțială a mărfurilor.
VIII. 2. reclamația trebuie notată pe documentul de transport imediat după primirea mărfurilor și trebuie întocmit un raport de avarie în prezența transportatorului. Reclamațiile trebuie făcute în scris în termen de 5 zile de la primirea transportului. Dacă transportul este deteriorat, destinatarul este obligat să lase transportul la dispoziția SpiroPrint până la finalizarea procedurii de reclamație.
VIII. (3) O reclamație depusă după expirarea termenului de 5 zile de la data acceptării lotului fără rezerve duce la decăderea din drepturi.
IX. Reclamație cu privire la termenul de livrare:
IX. (1) Destinatarul unui lot care a primit lotul după data convenită trebuie să indice acest fapt pe scrisoarea de trăsură în prezența unui reprezentant al companiei de curierat. Este necesar să se menționeze data și ora livrării și motivul întârzierii (indicat de un reprezentant al companiei de curierat). În cazul refuzului documentat al expedierii de către destinatar, expedierea este returnată la sediul SpiroPrint pe cheltuiala destinatarului.
IX. Reclamațiile privind neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului de prestare a serviciilor și a serviciilor suplimentare pot fi înaintate companiilor de curierat numai de către Tanie.Dlugopisy.pl. Reclamațiile trebuie depuse în scris în termen de 7 zile.
Pentru ca reclamațiile să fie luate în considerare, trebuie completat și returnat un formular de reclamație. Mai jos sunt formularele pentru descărcare.