PRODUCĂTOR DE GADGETURI PUBLICITARE | TIMP DE LIVRARE RAPID | CONSULTANȚĂ GRATUITĂ
Regulamină
I.
Condiții de cumpărare: I. 1. Condiția de cumpărare este acordul și acceptarea acestor termeni și condiții.
I. 2. Achizițiile pot fi efectuate de persoane fizice (în legătură cu activitatea lor comercială sau în calitate de consumatori, adică persoane fizice care efectuează o achiziție în scopuri private, adică fără legătură directă cu activitatea lor comercială sau profesională - denumite în continuare în mod interschimbabil persoane fizice sau consumatori) și instituții, organizații, entități publice și persoane juridice.
I. 3. Vânzările către persoane fizice, întreprinderi sunt prevăzute pe baza plății anticipate pe baza unei facturi pro forma.
I. 4. în cazul persoanelor fizice și juridice, comanda este predată spre executare după înregistrarea plății și aprobarea desenelor și modelelor.
I. 5. în cazul organismelor publice, organizațiilor, instituțiilor și persoanelor juridice, este permisă efectuarea plății în cadrul unei perioade de plată amânată pe baza unui acord individual între părți. SpiroPrint are dreptul de a refuza plata amânată fără justificare.
I. 6 Odată ce designul a fost acceptat și plata a fost efectuată, clientul nu se poate retrage din tranzacție.
I. 7. Temeiul juridic pentru emiterea și trimiterea facturilor în format electronic este art. 106 din Legea privind taxa pe valoarea adăugată din 11 martie 2004 (Monitorul Oficial nr. 54, poziția 535). 535) O factură trimisă în format electronic în conformitate cu legea este echivalentă cu trimiterea unei facturi emise pe hârtie și constituie un document contabil.
I.8. Proprietarul - denumit în continuare vânzător - al magazinului online www.spiroprint.pl este: SpiroPrint spółka jawna, cu sediul social în Żary, ul. Słowackiego 4J, cu numărul NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 și KRS: 404991.
II. Condiții de executare:
II. 1. O comandă se realizează în termen de 3 până la 14 zile lucrătoare de la momentul rezervării plății efectuate pe baza unei facturi pro forma și a aprobării modelelor, în cazul persoanelor fizice și juridice. Plățile pentru serviciu se efectuează în contul bancar al societății SpiroPrint deschis la Bank Santander S.A. Sucursala din Żary, cu sediul social în Żary.
II. În cazul unităților publice, organizațiilor, instituțiilor și persoanelor juridice, comanda se execută în termen de 3 până la 14 zile lucrătoare de la momentul aprobării proiectelor.
III. Reclamații:
Reclamații cu privire la bunuri
III. (1) O reclamație poate fi depusă de orice client a cărui comandă nu a fost executată în conformitate cu comanda sau care a primit bunuri defecte.
III. (2) Reclamațiile trebuie trimise prin e-mail la adresa: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reclamațiile vor fi prelucrate în termen de 7 zile lucrătoare din ziua următoare celei în care au fost primite (în cazul în care ziua următoare celei în care a fost primită reclamația este o zi liberă (sâmbătă, duminică, sărbătoare), termenul de prelucrare a reclamației va fi calculat din prima zi lucrătoare următoare celei în care a fost depusă reclamația).
III. Fiecare plângere trebuie să conțină o descriere detaliată a discrepanței.
III. (5) Fiecare reclamație depusă de client și care îndeplinește condițiile de mai sus va fi analizată individual.
III. (6) Persoanele fizice care au comandat bunuri în legătură cu activitatea lor comercială, entitățile publice, organizațiile, instituțiile și persoanele juridice sunt obligate să verifice conformitatea bunurilor cu comanda în ceea ce privește calitatea și cantitatea în termen de 7 zile de la primirea bunurilor. Ziua în care bunurile sunt colectate este considerată ziua în care acestea sunt livrate de un curier/un alt operator poștal ales de părți la sediul social al părții care comandă bunurile indicat în comandă. O reclamație depusă după expirarea perioadei de 7 zile calculate de la data primirii bunurilor nu va fi luată în considerare.
III. Pentru ca o reclamație să fie luată în considerare, trebuie să se păstreze întregul lot de bunuri care fac obiectul reclamației în scopul verificării.
III. 8. SpiroPrint este răspunzătoare în temeiul garanției de calitate. SpiroPrint nu răspunde în temeiul garanției.
IV. Termen limită pentru depunerea reclamațiilor de către persoanele fizice care achiziționează bunuri în scopuri care nu au legătură directă cu activitatea lor comercială sau profesională (consumatori în sensul articolului 22 1 din Legea din 23 aprilie 1964 privind Codul civil).
IV. 1. Consumatorii sunt obligați să verifice conformitatea bunurilor cu comanda în ceea ce privește calitatea și cantitatea acestora în termen de 7 zile de la data primirii bunurilor. Data primirii bunurilor este data livrării acestora prin curier/alt operator poștal ales de părți la sediul social al părții care comandă bunurile indicat în comandă. Orice reclamație depusă după expirarea perioadei de 7 zile calculate de la data primirii bunurilor nu va fi luată în considerare.
IV. 2. Notificarea reclamațiilor se acceptă în zilele lucrătoare până la ora 16:00.
IV. (3) Reclamațiile vor fi luate în considerare în termen de 7 zile lucrătoare începând cu ziua următoare zilei primirii lor. În cazul în care ziua următoare zilei primirii reclamației este o zi de sărbătoare (sâmbătă, duminică, sărbătoare legală), reclamațiile vor fi examinate în prima zi lucrătoare următoare zilei în care a fost depusă reclamația.
V. Dreptul de retragere al unei persoane fizice care achiziționează un produs/serviciu în scopuri private care nu au legătură cu activitatea sa comercială (consumator).
V. În cazul în care prima acțiune a consumatorului este acceptarea desenului sau a modelului, se consideră că acesta a încheiat contractul cu SpiroPrint în momentul acceptării. În cazul în care prima acțiune a consumatorului este de a plăti factura proformă, data acestei acțiuni este considerată data încheierii contractului.
V. (2) Consumatorul este de acord ca confirmarea încheierii contractului să îi fie transmisă prin trimiterea de informații la adresa de e-mail de la care consumatorul a furnizat materialul tipărit.
V. 3. Un consumator care a încheiat un contract la distanță sau negociat în afara spațiilor comerciale se poate retrage din contract în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv și fără a suporta costuri, cu următoarele excepții în ceea ce privește suportarea costurilorîn cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă obișnuită de livrare oferită de Spiroprint, Spiroprint nu este obligată să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de consumator,Consumatorul suportă numai costurile directe de returnare a bunurilor, cu excepția cazului în care Spiroprint a acceptat să le suporte sau nu a informat consumatorul cu privire la necesitatea de a suporta aceste costuri.
V. 4 Dreptul de retragere dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale sau la distanță nu se aplică contractelor
1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care comerciantul a executat integral serviciul cu consimțământul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că își va pierde dreptul de retragere după ce comerciantul a executat serviciul;
2) în cazul în care obiectul prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat să răspundă nevoilor personalizate ale consumatorului. Prin specificația consumatorului se înțelege producerea lucrului în conformitate cu designul consumatorului, inclusiv pregătirea la alegerea acestuia a graficii, conținutului, culorilor, altor caracteristici ale produsului pregătite individual pentru acest consumator).
V. 5 Consumatorul se poate retrage din contract prin transmiterea unei declarații cu conținutul prevăzut în modelul atașat în format PDF la termeni și condiții.
Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a respecta termenul limită.VII.
Returnarea bunurilor. VII. (1) Odată ce retragerea din contract a fost depusă, Consumatorul este obligat să trimită bunurile către SpiroPrint imediat, într-o perioadă care nu depășește 14 zile calculate de la data retragerii din contract.
VII. (2) Costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de către Consumator (art. 34, alin. 2 din Legea privind drepturile consumatorilor).
VII. 3. SpiroPrint rambursează plățile efectuate de consumator, în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract și a dovezii de returnare a bunurilor către SpiroPrint.
VII. 4. SpiroPrint rambursează plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres asupra unei metode diferite de rambursare care nu implică costuri pentru consumator.
VIII.
Reclamații privind corespondența deteriorată: VIII. 1 Condiția pentru o astfel de reclamație este ca bunurile să fie vizibil deteriorate sau parțial pierdute.
VIII. 2. reclamația trebuie notată pe documentul de transport imediat după primirea mărfurilor și trebuie întocmit un raport de avarie în prezența transportatorului. Reclamațiile trebuie făcute în scris în termen de 5 zile de la primirea transportului. Dacă transportul este deteriorat, destinatarul este obligat să lase transportul la dispoziția SpiroPrint până la finalizarea procedurii de reclamație.
VIII. (3) O reclamație depusă după expirarea termenului de 5 zile de la data acceptării lotului fără rezerve duce la decăderea din drepturi.
IX. Reclamație cu privire la termenul de livrare:
IX. (1) Destinatarul unui lot care a primit lotul după data convenită trebuie să indice acest fapt pe scrisoarea de trăsură în prezența unui reprezentant al companiei de curierat. Este necesar să se menționeze data și ora livrării și motivul întârzierii (indicat de un reprezentant al companiei de curierat). În cazul refuzului documentat al expedierii de către destinatar, expedierea este returnată la sediul SpiroPrint pe cheltuiala destinatarului.
IX. (2) Reclamațiile privind neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului de prestare a serviciilor și a serviciilor suplimentare pot fi înaintate companiilor de curierat numai de către SpiroPrint. Reclamațiile trebuie depuse în scris în termen de 7 zile.
X. Materiale de imprimare:
X. (1) SpiroPrint nu este responsabilă pentru conținutul lucrărilor trimise de client. În cazul în care materialele conțin conținut ilegal, putem refuza să imprimăm astfel de materiale.
X. 2. Materialele trimise de client pentru o anumită comandă trebuie să corespundă din punct de vedere tehnic parametrilor și specificațiilor indicate pe site-ul: spiroprint.pl în marcajul: REALIZARE COMANDĂ / INFORMAȚII PROIECT.
X. 3 Clientul confirmă că s-a familiarizat cu cerințele tehnice menționate la alin. X.2. și declară că materialele prezentate de el îndeplinesc aceste cerințe.
X. 4. SpiroPrint, la discreția sa, poate accepta pentru prelucrare materiale trimise de client care nu îndeplinesc cerințele tehnice menționate la alin. X.2. și să adapteze aceste materiale la aceste cerințe, sau să solicite clientului să trimită materiale care să îndeplinească cerințele menționate la punctul X.2. X.2. Dacă SpiroPrint ajustează ea însăși materialele trimise la cerințele tehnice menționate la punctul X.2. X.2., conținutul materialelor și forma grafică pot fi modificate. SpiroPrint va informa clientul cu privire la această modificare înainte de a continua cu materialele modificate. Clientul este obligat să verifice designul transmis în ceea ce privește conținutul (inclusiv gramatica și ortografia) și forma grafică. SpiroPrint va procesa numai o comandă acceptată.
X. În cazul în care clientul are vreo problemă cu verificarea desenului sau modelului în ceea ce privește conținutul sau forma sa grafică, acesta este obligat să informeze SpiroPrint cu privire la acest fapt. Acceptarea desenului sau modelului duce la transmiterea acestuia spre execuție. După primirea acceptării din partea clientului, SpiroPrint nu este responsabilă pentru eventualele neconcordanțe ale desenului sau modelului în ceea ce privește conținutul (inclusiv greșelile gramaticale și de ortografie), precum și forma grafică.
X. 6 Data de finalizare a comenzii se prelungește cu perioada în care SpiroPrint ajustează materialul clientului la cerințele tehnice menționate la pct. X. 2.
X. 7. SpiroPrint nu arhivează fișiere de imagine. Fișierele aflate pe serverul FTP și încărcate la comenzi după 30 de zile sunt șterse.
XI. SpiroPrint nu este responsabilă pentru:
(a) Imprimarea lucrărilor pregătite incorect din punct de vedere al conținutului;
b) Tipărirea lucrărilor acceptate de client și care conțin erori tehnice, cantitative, de culoare - bunuri și de tipărire;
c) Întârzieri în livrarea materialelor de către curierii externi;
d) Întârzieri în tipărire care sunt cauzate de factori externi care nu pot fi controlați de SpiroPrint, pene de curent, întârzieri în livrarea materialelor pentru tipărire, etc.; e) Întârzieri în livrarea materialelor pentru tipărire, etc;
e) Întârzieri ale datei de finalizare din cauza termenului de furnizare a datelor corecte de către client;
f) Pentru transferul la timp al fondurilor între banca clientului și banca noastră;
g) Cantitatea, livrată clientului și comandată de client, a produsului, cu condiția ca aceasta să se încadreze în +-3% din cantitatea comandată la cumpărare.
h) SpiroPrint nu este responsabilă pentru punctualitatea expedierilor prin curier. Reclamațiile privind calitatea expedierilor prin curier vor fi luate în considerare numai după prezentarea documentelor de avarie (a se vedea punctul III).
XII. Compania SpiroPrint își rezervă dreptul de a modifica regulamentul, informații despre modificare vor fi plasate pe pagina principală.
XIII. Toate litigiile care decurg din contractul încheiat de părți, inclusiv în legătură cu executarea necorespunzătoare, neexecutarea contractului, precum și în ceea ce privește despăgubirile, vor fi recunoscute de instanța competentă pentru sediul social al SpiroPrint. în cazul unui litigiu cu un consumator, se va aplica jurisdicția locală a instanței.
CLAUZA DE INFORMARE
În conformitate cu articolul 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27.04.2016. privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (JO UE. L. 2016, nr. 119) - denumită în continuare RODO - vă informez că:
- Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
- Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate în scopul procesării comenzii dumneavoastră - în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor din 27 aprilie 2016, pe baza consimțământului dumneavoastră voluntar;
- Puteți retrage consimțământul pe care l-ați dat în orice moment, retragerea consimțământului neafectând legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
- Furnizarea tuturor datelor cu caracter personal este voluntară,cu toate acestea:
- furnizarea de date precum numele, adresa de e-mail și numărul de telefon este necesară pentru pregătirea și transmiterea unei oferte comerciale, trimiterea unei facturi electronice, executarea termenilor și condițiilor contractului.
- Furnizarea de date cu caracter personal este voluntară; cu toate acestea, refuzul de a furniza date poate duce la refuzul de a procesa comanda.
- În legătură cu prelucrarea datelor în scopul indicat la alin. 3, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi puse la dispoziția altor destinatari sau categorii de destinatari de date cu caracter personal:
- entități autorizate să primească datele dumneavoastră cu caracter personal în baza legislației relevante;
- entități care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în numele operatorului de date pe baza unui acord încheiat cu operatorul de date pentru încredințarea prelucrării datelor cu caracter personal (așa-numiții procesatori), de exemplu societăți de asigurări și bănci.
- Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pentru o perioadă de:
- un an de la data consimțământului dumneavoastră pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, care au fost colectate în scopuri comerciale, în timp ce nu a avut loc încheierea imediată a unui contract, adică prelucrate în scopul unei eventuale prezentări a unei oferte.
- SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna ca și Administratorul pot stoca datele cu caracter personal atât timp cât permite interesul legitim, care nu este mai important decât dreptul persoanei la viață privată. Chiar dacă SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nu are nevoie să păstreze datele cu caracter personal, stocarea acestora poate fi impusă de lege (de exemplu, legislația comercială sau fiscală). În astfel de cazuri, datele pot fi utilizate numai pentru a respecta cerințele legale și nu pot fi accesate în alt mod.
- Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi transferate în afara Spațiului Economic European/ organizației internaționale.
- Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi utilizate pentru luarea automată a deciziilor, inclusiv pentru crearea de profiluri.
- Aveți dreptul de acces la conținutul datelor dumneavoastră și dreptul la rectificare, ștergere, restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrare în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dat înainte de retragerea acestuia. O declarație de retragere a consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesită depunerea acesteia în scris sau electronic la adresa rodo@spiroprint.pl.
- Aveți dreptul de a depune o plângere la GIODO/președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal dacă considerați că prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este ilegală.