• Contul meu
    Conectați-vă
Coș:
EUR
Coș
info: Coșul dvs. de cumpărături este gol!
Introduceți produsul pe care îl căutați
Blog
Un gadget pentru construcții care vă va consolida relația cu clienții dvs.

Un gadget pentru construcții care vă va consolida relația cu clienții dvs.

Nu trebuie să fie ceva mare, doar un creion de tâmplar, o vestă reflectorizantă sau chiar o lanternă. Important este să fie un produs util. Toată lumea are acasă obiecte care sunt așa-numitele "capcane de praf". Acestea nu sunt folosite pentru nimic, ci doar aglomerează spațiul din casă. Cu un articol care este util, există o șansă mare ca clientul să îl folosească, mai ales dacă a fost interesat de o renovare sau de o altă lucrare de construcție. El sau ea întâmpină tot felul de dificultăți pe parcurs, fie că este vorba de o pană de curent sau de un accident pe drum. Într-o astfel de situație, îi vor fi la îndemână articole simple și universale, cum ar fi o lanternă sau o vestă reflectorizantă. Există șanse mari ca, într-o astfel de situație, clientul să menționeze de la cine a primit un astfel de cadou. Deși vorbim despre articole mici, este important să vă asigurați că acestea sunt de bună calitate. O lanternă care nu strălucește suficient de mult și alte articole care nu mai sunt utilizabile după o singură utilizare nu sunt de niciun folos. Inutil să spun că acest lucru va fi complet contraproductiv.

Cadoul va ajuta clientul să își amintească ce este bun

În plus față de elementul de a face clientul memorabil, merită subliniat faptul că oamenii au un mecanism în mintea lor care stimulează într-un fel recunoștința lor. Acest lucru se bazează pe faptul că, atunci când primim ceva, conștient sau nu, simțim un fel de dorință de a răsplăti binele pe care l-am primit. În cazul industriei construcțiilor, acesta poate fi un alt pas, pentru a extinde propria marcă bună și mărturia de fiabilitate. Mai ales că, de cele mai multe ori, clienții care au fost dezamăgiți de un serviciu își împărtășesc părerea. Ei se concentrează pe aspectele negative, în loc de cele pozitive. La rândul lor, cei ale căror așteptări au fost îndeplinite sunt rareori motivați să raporteze acest lucru pe un site web sau să împărtășească cu un prieten o părere favorabilă despre o companie. Atunci când un client primește un cadou în plus față de o comandă finalizată cu succes, acesta se va simți motivat să împărtășească o amintire bună despre companie. El sau ea nu își va aminti doar cadoul, ci și eficiența manoperei, buna comunicare și toate celelalte lucruri bune care adesea trec neobservate.

A face o primă impresie bună cu gadgeturi în industria construcțiilor

Un cadou bun și util nu numai că poate încălzi relația cu un client, dar poate atrage atenția clienților următori. De-a lungul anului, există numeroase târguri sau evenimente unde se promovează diverse companii din industria construcțiilor. Mecanismul menționat anterior va funcționa foarte asemănător atunci când vine vorba de achiziția de clienți. Decizia de a alege să utilizeze anumite servicii este luată în mare parte la nivel emoțional. Prin urmare, crearea unei impresii pozitive, chiar de la începutul relației cu clientul, poate obține un avantaj semnificativ pe termen lung. Acest lucru se datorează faptului că o urmă a primei impresii bune va rămâne în memoria clientului, ceea ce este foarte dificil de realizat mai ales într-o perioadă în care pliantele sunt populare. Adesea, acestea nici măcar nu sunt privite și ajung în cel mai apropiat coș de gunoi. În schimb, un articol care este capabil să alimenteze arsenalul de unelte al clientului sub forma unui cadou practic nu va fi condamnat de la bun început. Mai degrabă, există șanse mari ca un astfel de articol să rămână la îndemână pentru că poate fi util. Acest lucru nu numai că va da companiei un impuls de marketing, dar va oferi, de asemenea, clientului un beneficiu tangibil chiar de la început.